Pomoc

Działając w trosce o bezpieczeństwo danych osobowych naszych klientów oraz kontrahentów, na podstawie art. 13 i 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.), dalej również jako „RODO”, niniejszym przedstawiamy informacje oraz zasady związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez PowerHoues sp. z o.o.

Wysyłka i dostawa

Ile kosztuje dostawa? 
Dostawa uzależniona jest od kosztów operatora i ilości zamówionych produktów. Ustalamy ją przy każdym złoconym zamówieniu. 
Kto dostarcza moją paczkę?
Sprawdzeni kurierzy, zgodnie z cennikiem, o którym informujemy przed wysyłką. Możliwe są także dostawy bezpośrednio naszym transportem.

Zwroty

Zwroty są dokonywane w przypadku dostarczenia wadliwego produktu i są one wykonywane na nasz koszt. Zwroty możliwe są także po wcześniejszym uzgodnieniu z serwisem, jednak wówczas odbywają się na koszt klienta. Nie ma możliwości zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyny, komplementacja zamówienia odbywa się z uzgodnieniem wcześniejszym wszystkich  szczegółów i indywidualnego skompletowania pod klienta. Oczywiście każdy przypadek rozwiązujemy indywidualnie.

Często zadawane pytania /FAQ

Jak wygląda płatność za instalację fotowoltaiczną?
Płatność odbywa się dopiero po podpisaniu umowy i umówieniu montażu. Wówczas klient wpłaca uzgodnioną kwotę w umowie (np.60%) a pozostałą dopiero po zakończeniu inwestycji.  Za produkty wysłane bez usługi montażu należy zapłacić przed wysyłką.

 

Czy otrzymam gwarancję?

Oczywiście. Na montaż dajemy 5 letni okres gwarancji. Dodatkowo wspieramy naszych klientów przy kontaktach z gwarancja producencką.

 

Czy jest możliwość stałej obsługi i serwisu?

Oczywiście, w tym właśnie się specjalizujemy. Mamy umowy serwisowe, z których korzystają nasi klienci firmowi i otrzymując w ramach współpracy cykliczne raporty i konsultacje. Szukamy na bieżąco możliwości, aby zmniejszyć koszty energii. Dodatkowo doradzamy w przypadku skomplikowanych sporów z Zakładami Energetycznymi.

 

Co zrobić jeśli chcę zmienić sprzedawcę prądu?

Ta czynność powinna być dobrze przemyślana.  Pomagamy w analizie i wyliczeniach. Warto przeanalizować najkorzystniejsze opcje i my się tym zajmujemy w ramach serwisu.


Czy mogę liczyć na pomoc jeśli chcę samodzielnie wybudować farmę fotowoltaiczną?

Oczywiście. Uwielbiamy takie zadania. Dokładnie analizujemy kosztorys i będziemy na każdym etapie budowy.  Jako inwestor sam możesz zadbać o zakup paneli i dobór ekipy montażowej, aby zmniejszyć koszty, a my w tym kompleksowo pomagamy i doradzamy, na każdym etapie budowy, podając gotowe możliwości. Dzięki naszej współpracy zoptymalizujesz koszty inwestycji, a nadzór i wsparcie, za które nam zapłacisz, zwracają się już  na etapie wsparciu przy zakupie samych materiałów.

 

Jak dobrać magazyn energii do mojej firmy?

Zaczynamy od analizy i możliwości przyłączeniowych. Na to jest niezbędny audyt, który jest akurat bezpłatny.  Wybór magazynu i sposób jego podłączenia może być decydujący przy optymalizacji kosztów energii i doborze odpowiedniej taryfy. Należy patrzeć na to kompleksowo. We wszystkim Ci pomożemy. 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami!

Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Zapisz się na newsletter!

Zapisz się na newsletter i otrzymuj darmową wiedzę o ekologicznych rozwiązaniach i optymalnym wykorzystaniu energii

ZAPISZ SIĘ
ZAPISZ SIĘ
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Strona zrobiona dzięki 3glowy.com